Fun in the sun - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Alexandra - WaarBenJij.nu Fun in the sun - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Alexandra - WaarBenJij.nu

Fun in the sun

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

31 Augustus 2010 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Hoi allemaal!

Hier dan het eerste reisverslag uit Sri Lanka. Het gaat erg goed met me. De vlucht is prima verlopen en om half 10 's morgens was ik in Colombo. Niet echt boeiend daar, maar dat was te verwachten. Ik had wel een o.k. hotel maar het regende de hele tijd dus ik kon niet echt wat doen. Gelukkig was ik vrienden geworden met de manager daar en die heeft me een heleboel over Sri Lanka verteld. Was het toch een beetje gezellig.
De volgende ochtend ging ik natuurlijk wel meteen pleite daar. Met de bus ging ik naar een plaatsje dat Hikkaduwa heet, ongeveer 4 ur ten zuiden van Colombo. Volgens de Lonely Planet de plek voor "fun in de the sun". Nou, dat is mooi, daarvoor ben ik hier natuurlijk! Het was nog steeds niet echt mooi weer gister, dus de sun liet nog even op zich wachten. Fun was er echter wel. Rond etenstijd raakte ik aan de praat met Stella, een Nederlands meisje, en een Israelische gast, Yanniv. Na het eten gingen we met een driewieler (een tuktuk) naar een festival. Dat was heel leuk, met allemaal taditionele dansen en ik heb olifanten gezien! Ze waren helemaal versierd met doeken enzo, was erg mooi. Die Yanniv heeft een enorme camara bij zich, en die ging helemaal midden in die optocht staan (hij zat nog net niet op die olifant) want iedereen dacht dat hij een fotograaf was, ha ha. Daarna hadden we nog niet echt zin om te slapen, maar er was al veel dicht. We hoorden ergens in de verte muziek dus daar zijn we maar achteraan gegaan. Bleek een of andere afscheidsparty van een paar locals te zijn. Voordat ik het wist stonden we daar op de dansvloer met die locals te dansen, was erg grappig.
Vandaag zijn we met z'n drieen naar strand geweest, super gave golfen (!) en hebben we een tripje naar een Lagoon gemaakt waar we een boottripje hebben gemaakt en een tempel hebben bezocht.
Morgen ga ik verder naar Unawattuna. als het goed is kan ik daar gaan duiken, heb ik echt zin in!
Vanavond eerst hier nog maar even gezellig doen. Snel meer! groetjes Alex

  • 31 Augustus 2010 - 14:21

    Agnes:

    Heel Alex,

    Leuk om van je te lezen. Maar leuk om te lezen dat je je weer heel goed vermaakt. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je volgende avonturen. Nog geen foto's?!

    Doeidoei, Agnes.

  • 31 Augustus 2010 - 18:22

    Joyce Konijn:

    Hoi Alex,

    Gaaf zeg, nou zit je weer in Sri Lanka. Geniet er van en heel veel plezier me duiken, Ik spreek je wel weer als je terug bent, kunnen we weer een keertje afspreken.

    Groetjes van

    Ben, Joyce, Eva en Rick

  • 01 September 2010 - 07:21

    Hai Alex!:

    Dat klinkt alweer goed! Geniet ervan!
    x

  • 01 September 2010 - 07:31

    Assenav:

    Klinkt goed!!! Veel plezier nog!!!!!!!!!
    xxx

  • 02 September 2010 - 07:31

    Annie:

    Alex in haar nopjes op en top.
    Doe je goed meis!

  • 02 September 2010 - 07:58

    Ron:

    je maakt er weer een vol program van zeg!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Hikkaduwa

Alexandra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 26866

Voorgaande reizen:

08 November 2021 - 08 Maart 2022

Duiken op Bonaire

07 Maart 2020 - 27 Maart 2020

Maleisië!

02 Juli 2014 - 27 December 2014

Alex' big trip through Central America!

25 December 2012 - 15 Januari 2013

Zuid-Afrika

23 December 2011 - 15 Januari 2012

Nepal

25 December 2010 - 08 Januari 2011

Diving Jordan!

28 Augustus 2010 - 20 September 2010

Sri Lanka

10 Januari 2010 - 30 Januari 2010

Corn Islands

Landen bezocht: